Historier fra Hollisters medarbeidere

I hele vårt selskap, og i alt vi gjør, er misjonen vår å gjøre livet mer givende og verdig for de som bruker våre produkter og tjenester. Vår kultur og våre Uforanderlig og ufravikelige prinsipper– personlig ansvar, service, integritet og forvaltning – veileder oss i valgene vi foretar, hvordan vi samhandler med andre, og hvordan vi betjener våre kunder. Det er dette som gjør Hollister Incorporated til et så flott sted å jobbe. Les historier fra medarbeiderne nedenfor for å finne ut hva det er å være en Hollister-medarbeider. Selv om hver av historiene deler en unik karriereerfaring, formidler alle sammen hvor engasjerte vi er i hva vi gjør, hvordan vi lykkes, og hvordan vi etterlever vår misjon.

Eleanor

Sjef for markedsføring, Inkontinenspleie, Storbritannia

Dersom du kommer overens med menneskene, gleder du deg til å komme på jobben. Jeg er stolt av å jobbe for Hollister.

Jeg har lært og oppnådd så mye hos Hollister på kort tid. Jeg ble tipset om Hollister av noen medarbeidere, folk jeg har jobbet med før og respekterer. Med over et tiårs erfaring fra store selskaper og to barn måtte jeg bare velge en rolle jeg kom til å like. Jeg innså at Hollister passet perfekt, med tanke på hvor jeg er i karrieren min og privatlivet mitt.

Å jobbe er spennende, og det er alltid noe som skjer. Karrieren min har blitt tatt på alvor fra dag èn. For eksempel tok jeg nylig del i utgivelsen av et vellykket produkt, som fikk meg til å innse at kulturen hos Hollister er fryktløs. Vi lytter til sykepleiere og brukere, og oppfordres til å ha åpne og ærlige samtaler. Vi er ikke redde for endre noe for å forbedre et produkt. 

Hollister har et helt unikt engasjement for konstant forbedring og overlegen kvalitet, som ikke begrenses av profitt.  Det drives av lidenskapen for å utvikle gode produkter og tilfredsstille kundene våre. Jeg lever etter grunnleggeren, John Dickinson Schneider’s bedriftsfilosofi: “Kun det beste er bra nok.”

De absolutte prinsippene våre er  selskapets grunnleggende styrke. Prinsippene definerer hva det innebærer å være en medarbeider. Alle er viktige for meg, men først og fremst integritet. Selskapet står for avgjørelser med et urokkelig langtidsfokus. Jeg føler at kundene stoler på oss på grunn av dette. Jeg har også vært vitne til hvor dedikerte vi er til forvaltning, personverdi og service på nært hold, og opplevd at vi støtter hverandre. Dersom du kommer overens med menneskene, gleder du deg til å komme på jobben. Sånn føler jeg meg hver dag.



Vi gjør livet mer givende og verdig