Historier fra Hollisters medarbeidere

I hele vårt selskap, og i alt vi gjør, er misjonen vår å gjøre livet mer givende og verdig for de som bruker våre produkter og tjenester. Vår kultur og våre Uforanderlig og ufravikelige prinsipper– personlig ansvar, service, integritet og forvaltning – veileder oss i valgene vi foretar, hvordan vi samhandler med andre, og hvordan vi betjener våre kunder. Det er dette som gjør Hollister Incorporated til et så flott sted å jobbe. Les historier fra medarbeiderne nedenfor for å finne ut hva det er å være en Hollister-medarbeider. Selv om hver av historiene deler en unik karriereerfaring, formidler alle sammen hvor engasjerte vi er i hva vi gjør, hvordan vi lykkes, og hvordan vi etterlever vår misjon.

Gitte 

Supporter for Flow Team 2

Hollister Incorporated har prinsipper og kulturelle holdninger som skiller den fra andre bedrifter


Jeg begynte i Dansac i 1979, før det ble en del av Hollister Incorporated, som teamoperatør for Dansacs stomipleieteam. Selv om jeg likte meg godt, bestemte jeg meg for å prøve noe annet, og sluttet for å arbeide i det lokale supermarkedet som leder i delikatesseavdelingen.

Ti år senere, i 1994, så jeg at en midlertidig stilling var ledig i kantinen hos Dansac. Jeg ville gjerne begynne der igjen, så jeg søkte. Stillingen var bare deltid, og det var ikke det jeg var ute etter. Allerede neste dag fikk jeg tilbud om en heltidsstilling i produksjonen i Fredensborg. Jeg takket ja til dette, og nå har jeg vært her i 23 år i annen omgang. 

Hollister byr på mange karrieremuligheter hvis du har vilje og initiativ til vekst og endring. Jeg regner meg som nysgjerrig, og jeg har likt de mange nye stillingene jeg har hatt i Dansac. Opp gjennom årene har jeg jobbet i mange ulike områder i produksjonsavdelingen, samt ulike skift (dag og kveld) med ulike oppgaver. Jeg har vært del av et utviklingsprosjekt. Jeg har også jobbet på lageret for den nordiske forretningsenheten og vært HMS-representant. Nylig ble jeg tilbudt forfremmelse til stilling som Supporter, og nå har jeg lederansvar for støtte av to Flow Teams. Det å forstå maskinene fra et teknisk synspunkt – hvordan de virker og hvordan de kan gjøres mer effektive – har alltid interessert meg. Jeg driver også med opplæring av nye produksjonsmedarbeidere. 


Hollister er en organisasjon som setter pris på samarbeid og oppfordrer medarbeiderne til å trekke i samme retning for å gjøre det som er best for kundene. Våre uforanderlige prinsipper og kulturelle holdninger skiller oss fra andre organisasjoner. Jeg er stolt over å vite at mine Dansac-kolleger er personlig ansvarlige og setter kundene først.

Vi gjør livet mer givende og verdig