Historier fra Hollisters medarbeidere

I hele vårt selskap, og i alt vi gjør, er misjonen vår å gjøre livet mer givende og verdig for de som bruker våre produkter og tjenester. Vår kultur og våre Uforanderlig og ufravikelige prinsipper– personlig ansvar, service, integritet og forvaltning – veileder oss i valgene vi foretar, hvordan vi samhandler med andre, og hvordan vi betjener våre kunder. Det er dette som gjør Hollister Incorporated til et så flott sted å jobbe. Les historier fra medarbeiderne nedenfor for å finne ut hva det er å være en Hollister-medarbeider. Selv om hver av historiene deler en unik karriereerfaring, formidler alle sammen hvor engasjerte vi er i hva vi gjør, hvordan vi lykkes, og hvordan vi etterlever vår misjon.

Janet

Begynte hos Hollister Incorporated i 2020

Jeg har følt meg ivaretatt helt fra begynnelsen


Etter å ha jobbet 14 år innen luftfartsteknikk bestemte jeg meg for å bytte til det biomedisinske området fordi jeg ønsket å bruke min tekniske ekspertise til å utgjøre en virkelig forskjell i andre menneskers liv. Jeg ble opprinnelig tiltrukket av Hollister på grunn av fokuset på prinsippet «People First» gjennom produkter, tjenester og et selskap eid av de ansatte. Jeg ble oppmuntret av vekten de la på teknisk ekspertise og John Dickinson Schneiders motto om at «bare førsteklasses er bra nok». Da jeg begynte, var det tydelig for meg at Hollister var et attraktivt sted å jobbe. De oppmuntrer til og verdsetter forskjellige perspektiver, og de legger vekt på balansen mellom arbeid og familie – den viktigste jobben min er å være mamma til tre små barn.

Prosessene her er raske og krevende, men lederen og ledergruppen min har alltid funnet tid til å hjelpe meg å lære og sikre at jeg lykkes. Jeg skjønte veldig raskt at jeg kunne være på mitt beste her. Hollister er et flott sted å ha en teknisk karriere, enten du er interessert i forskning og utvikling, produktdesign eller produksjon. Nivået på innovasjon og utvikling av produksjonsteknologi her er imponerende, og mulighetene på feltet for vitenskap, teknologi, ingeniørvirksomhet og matematikk er uendelige.

De ufravikelige prinsippene inspirerer meg også, særlig prinsippet for god forvaltning. I motsetning til luftfartsindustrien, som er fokusert på å kontrollere kostnadene, tar Hollister beslutninger basert på langsiktighet og hva som er best for kunden – ikke bunnlinjen. Jeg ser det hos kollegene mine hver dag når vi prøver å skape de beste produktene vi kan, og ved selskapets investeringer i fremtidige produkter og teknologier for å betjene kundene våre bedre.

Og til slutt, Hollister gitt meg mer enn en jobb. De ga meg et fellesskap. Da jeg flyttet til Ballina, rammet pandemien to dager etter at jeg begynte. Jeg var en av få som ble værende på stedet for å gjøre driften av anlegget sikker, men pandemien gjorde det vanskeligere å skape sosiale relasjoner. Så kollegene mine hjalp meg med å holde kontakt på de måtene jeg kunne. Jeg ble med i et team for biologisk mangfold, svømmer regelmessig i sjøen og løper sammen med kollegene mine i lunsjpausen. Jeg har fått gode venner underveis. Jeg har følt meg ivaretatt helt fra begynnelsen.

 

Vi gjør livet mer givende og verdig