Hvilke deler av stomibandasjen påvirkes av oppgraderingen?
Oppgraderingen gjelder bare for stomiposen din. Hvis du har en stomipose som kan tømmes, påvirker det også lukkingen som du bruker når du tømmer posen. Det er ingen endringer i den selvklebende platen.
Hvilke produkter oppgraderes?
I løpet av de neste månedene vil alle stomiposene i
CeraPlus™ sortimentet* bli oppgradert. Oppgraderingen skjer på bakgrunn av tilbakemeldinger fra brukere.
Vi ønsker å sikre at så mange som mulig som bruker produktene våre, får tilgang til de forbedrede posene, og derfor kan det hende at flere produkter får disse oppdateringene. Hvis du har spørsmål om dine spesifikke produkter, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt på
+ 47 80 02 65 56 eller sende en e-mail på
kundeservice.norge@hollister.com Vi trenger produktnummeret (REF) på esken og på posen for å kunne hjelpe deg på best mulig måte.
Hvorfor oppgraderer Hollister eksisterende produkter i stedet for å lansere dem som nye produkter?
Ved å oppgradere eksisterende produkter når forbedringene raskere ut til brukerne.
Oppgraderer Hollister posen for å kutte kostnader?
Oppgraderingen av Hollisters stomiposer reduserer ikke produksjonskostnadene. Oppgraderingen er forankret i ønsket om å fortsette å levere moderne og innovative produkter av høy kvalitet.
Miljøvenlige produkter
Hollisters misjon er å gjøre livet mer givende og verdig for menneskene som bruker våre produkter og tjenester, samtidig som vi tar vare på miljøet. Derfor er Hollisters stomiposer fortsatt laget av ikke-vevd (non-woven) stoff i stedet for vevd stoff. Posematerialet/stoffet er laget av polypropylen, som har et 73 % lavere karbonfotavtrykk sammenlignet med andre vanlige vevde stoffer.
1
I tillegg har Hollister oppgradert den gjennomsiktige filmen i disse produktene til en ny film som har bedre luktbeskyttende egenskaper
5 og er klorfri, noe som er mer miljøvennlig.**
Hvem har bidratt med innspill til oppgraderingen av posen?
Kundenes innspill er viktige i vårt kontinuerlige fokus på å optimalisere våre produkter. I arbeidet med denne endringen har Hollister rådført seg med mange av dem som bruker produktene våre, inkludert stomipasienter og klinikere over hele verden.
Har Hollister testet oppgraderingen?
Ja. Alle Hollisters stomiprodukter gjennomgår omfattende tester før lansering for å sikre kvalitet, sikkerhet og yteevne.
Hvordan kommer jeg i kontakt med Hollister hvis jeg har spørsmål?
Kontakt leverandøren din for en prat om produktene dine. Hvis du har spesifikke spørsmål om produktene dine og ønsker å komme i kontakt med en Hollister-representant, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt på
+ 47 80 02 65 56 eller sende en e-mail på
kundeservice.norge@hollister.com Vi trenger produktnummeret (REF) på esken og på posen for å kunne hjelpe deg på best mulig måte.