Yoshi

Yoshinari

Global markedssjef, stomi

På Hollister handler det ikke om å gjøre forretninger – det handler om å stå til tjeneste for dem som bruker våre produkter.


Jeg jobbet innen markedsføring i syv år før jeg begynte hos Hollister Incorporated i Japan som produktsjef. Da jeg startet min karriere hos Hollister, snakket jeg med ledelsen om min drøm om å bli med i det globale markedsføringsteamet. De gjorde raskt drømmen min til virkelighet, og jeg har vært på vårt globale hovedkvarter i et år nå. Jeg føler jeg fungerer som en bro for å hjelpe mine kolleger å forstå kulturen og de lokale markedsføringsproblemene.

Da jeg begynte å jobbe, var målet mitt å gjøre noe for å gi tilbake til samfunnet. På Hollister kan jeg gjøre nettopp det. Her er vi kundefokusert. Vi snakker med klinikere for å få informasjonen vi trenger for å levere bedre produkter til pasienter, slik at de kan få bedre livskvalitet. Hvis jeg kan støtte disse pasientene og stå til tjeneste, så gjør jeg mitt beste.

Jeg tror den beste medarbeidertypen for å bli med Hollister vil være en som kan ha en bred visjon. Vi tilbyr enorme muligheter, frihet og kreativitet. Vår jobb er aldri rutinemessig. Medarbeidere her har sjansen til å jobbe med mange ulike avdelinger og bevege seg inn i ulike områder. Hvis du jobber innen markedsføring, som meg, samarbeider du med avdelingene for finans, regulatoriske forhold, forskning og utvikling, samt produksjon. Du får mulighet til å lære hvordan selskapet opererer som en samlet organisasjon. Det er viktig for alle parter å ha dette ønsket om å vokse – for å tilegne seg nye ferdigheter og strebe etter innovasjon.

Vi gjør livet mer givende og verdig